TEMATICA CP




TEMATICA ŞEDINŢELOR CONSILIULUI  PROFESORAL
 AN ŞCOLAR 2014/2015
SEPTEMBRIE 2012

1. Numirea responsabilului cu perfecţionarea;
2. Comisia de primire a produselor alimentare;
3. Stabilirea serviciului pe şcoală;
4. Constituirea catedrelor şi comisiilor metodice;
5. Stabilirea Consilierului educativ;
6. Constituirea C.E.A.C.
7. Numirea responsabilului cu arhiva;
8. Constituirea Comisiilor cu caracter permanent sau temporar;
  9. Discutarea şi analizarea fişlor de evaluare                                                10. Aprobarea graficului de serviciu pe scoala
11. Prezentarea rapoartelor de activitate pe anul şcolar anterior

OCTOMBRIE 2012
1.          Prezentarea şi aprobarea planului managerial al directorului şi al consilierului educativ;;
2.          Prezentarea calendarului activităţilor educative şi al celor pe comisii/catedre;
3.          Realizarea şi verificarea dosarelor pentru înscrierea la gradele didactice
     4.   Prezentarea şi aprobarea tematicii C.P. şi C.A.
     5.   Elaborarea R.O.I
     6.   Prezentarea şi validarea ofertei educaţionale
     7. Aprobarea graficului de control al directorului si planificarii      asistentelor la ore
     8.   Aprobare R.O.I.
     9.   Dezbaterea si aprobarea ofertei educationale a scolii

      8.   Probleme curente.

NOIEMBRIE 2012
1.          Analiza cererilor şi a rapoartelor de autoevaluare pentru personalul
didactic şi administrativ care solicită gradaţie de merit
2.          Prezentarea metodologiei pentru evaluarea naţională de la clasa           a VIII-a
3.          Referat – Colaborarea şcolii cu familia, activitatea şcolară şi rezultatele copiilor
4.          Probleme curente.

DECEMBRIE 2012
1.  Analiza cererilor şi a rapoartelor de autoevaluare pentru personalul
didactic şi administrativ care solicită gradaţie de merit ;
2.          Prezentarea documentelor care compun portofoliul cadrului didactic şi
a documentelor care fac parte din mapa responsabilului de comisie
metodică;
3.          Referat – Instruirea asistată pe calculator
4.          Propuneri privind programul şcolii pe perioada vacanţei de iarnă.
 5.   Managementul administrativ: Proiectul planului anual de venituri si cheltuieli pentru 2013.
 6    Gestionarea resurselor financiare extrabugetare. Propuneri pentru lucrările de reparaţii, igienizare, investiţii, dotare in 2013.
  7.   Acordarea notelor la purtare în semestrul I
 8. Evaluarea şi elaborarea concluziilor asistenţelor la ore ale directorilor şi şefilor de catedră
9.    Discutarea cererilor de prelungire a activităţii didactice
   10.    Analiza activităţii desfăşurate în procesul instructiv - educativ pe    semestrul I, an şcolar 2011-2012;
   11.     Încheierea situaţiei şcolare la sfârşitul semestrului I
    12..   Probleme curente.



În anul şcolar 2012-2013

 

Semestrul al II-lea



Ianurie 2013
- Analiza şi sinteza activităţii instructiv-educative desfăşurate în semestrul I al anului şcolar 2012-2013
- Măsuri pentru optimizarea activităţii instructiv-educative în semestrul al II-lea

Februrie 2013
- Avizarea proiectului planului de şcolarizare pentru anul 2013-2014

Martie 2013
- Dezbaterea şi aprobarea planului de dezvoltare a şcolii
- Validarea ofertei educaţionale pentru anul şcolar 2013-2014

Aprilie 2013
-         Raportul comisiilor de notare ritmică, frecvenţa elevilor
-         Analiza situaţiei disciplinare. Raportul comisiilor de disciplină şi de prevenire şi combatere a violenţei

Mai 2013
- Adoptarea de masuri pentru promovarea ofertei educaţionale
- Adoptarea măsurilor pentru încheierea anului şcolar 2012-2013

Iunie 2013
- Validarea situaţiei la învăţătură şi purtare în semestrul al II-lea



                                                                                                    Director,
                                                                                               Prof. Pîrvu Neli

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu